Pages

Thursday, July 30, 2009

Sakit jari kaki dan Balik TT Gntung..

last two weeks, aku balik my MIL-to-be ajak balik kg makan doyan... so, aku pon pegi jugak...kire 2 bijik keter la from KL..kg diorang kat Titi Gntung, Bota.


kaki aku yang dah dok rasa sakit sket2 nih, aku tahan jer...kitornag bertolak arround 5 and sampai sana dalam kul 9.00. sesampai sana, rupanya2 ade plak kenduri arwah kat umah sedare die...huhu...rezeki kan? so, aku n adik2 tunang n MIL-2-B pegi jugak..bila balik malam tu arround 11, kaki aku sakit sgt..dah start berdenyut...adus..sakit tul.. aku sapukan minyak panas utk kurangkan rasa sakit tu..




i try to sleep at 12.00 tapi, sbb kaki aku ni sgt sakit, aku mmg tak leh tido...pusing sana, pusing sini...aku dah terasa macam lama sangat dah tido..bila ntah nak pagi nih.. bila aku usya jam...jam masih menunjukkan pukul 2.00pg..OMG...camana ni..kaki aku dah tak tahan dah nih...dan yang paling aku sadis skali, aku gi toilet, dan masa nak masuk ke bilik smula, aku tak dapat berjalan...sbb sakit sgt...ape lagii...nangis la aku..



sampai2 kat bilik, aku cuba sapu2 minyak, tp, masih sakit...aku dah nangis dah..dah tak tahan, aku call tunang aku, yang aku tatau die tido kat mana...aku dah nangis dah..hhuhu..sian die...dia kan leh wat ape pon..tp, die cuba gi cari ais kat dalam fridge nak cuba tuam kat kaki aku nih..mana tau leh kurang sakit tu..tapi, sama jer result die..tp, aku tak sampai hati tgk die berjaga sbb aku...so, aku suh die smbung tido..



pagi tu, aku bangun, aku nangis lagi...sbb sakit sgt...aku cuba tuam ngan air panas...alhamdulillah better dan FIL-2-B pon bagi ubat tahan sakit...alhamdulillah...ok sket..


then...diorang nk gi dusun plak...aku ni dgn penuh bersemangatnya, nak ikut..haha..walaupon kaki sakit..huhu...teruk tull...huhu...


kat sana, gi umah Opah, umah ayah ude..umah wah..hmm, best gak..tp letih....kitorang gerak balik KL arround 5pm..


**kisah kaki sakit akn bersambung kat next post....

No comments:

Post a Comment