Pages

Friday, October 1, 2010

Starting updating my blog..Tentang aku...

again n again.. aku cuba update lagi blog aku nih.. lama betul tak menulis...skill pon dah makin kurang.. sometimes rasa teringin nk tulis apa jua yang rasa dalam hati ni, sekurang2nya terluah segala yg terbuku di hati...tapi, "masa" tak pernah nak ada utk aku berpoya2 lagi di blog nih...

since dah lama aku tinggalkan blog nih, serba sedikit ttg aku sekarang adalah, aku sekarang adalah seorang isteri kepada seorang lelaki yang sangat2 aku cintai.. bersyukur kerana aku telah dianugerahkan seorang suami yang sangat baik, sgt memahami aku. bila tgk kat ticker, its almost 1 year already,..bahagia?? usah cakap la..saaaangat bahagia..

dan yang paling penting, yang paling berharga sekarang nih, aku aka menjadi seorang "MAMA" tak lama lagi.. macam2 perasaan ade,, pertama sekali, gembire sgt2.. keduanya bertambahh bahagia disebabkan akan mempunyai penyeri lagi dalam keluarga kecik aku nih...tapi, disebalik semua tu, macam2 lagi perasaan yang ada,...takut, resah, gelisah,, taktau macammana kehidupan selepas bergelar mama nanti.. cuma hanya berdoa moga Allah memudahkan segala urusan.. Aminn...

ini lah serba ringkas tentang diri aku sekarang nih.. insyaAllah, akan update lagi pada masa akan dtg...


No comments:

Post a Comment