Pages

Friday, May 27, 2011

First Time Turn Over..

semalam(26/5/11) first time Hakimi meniarap sendiri depan aku.. tanpa bantuan.. hahah.. sebelum ni dok tolong.. then, Cik Mah tak bagi tolong.. heheh. tatau plak kata tak bleh tolong.. nampak sgt aku ni ibu muda yang tatau pantang larang org tua.. mmg aku rasa sgt memerlukan teguran2 dari orang yang lebih tua dr aku nih..

okey, berbalik citer tadi, tu first time yang aku tgk sendiri.. Papa kata, before ni pun ade gak Hakimi dah turn sendiri.. masa tgk dia pusing tu, mmg bersungguh2 Hakimi nak tunjuk kat mama yang dia dah boleh pusing.. bila dah berjaya, aku bagi tepukan tahniah.. boleh dia senyum.. hheehhe.. senyum yang penuh bermakna utk mama...

seronok tgk bila anak boleh sesuatu..sekarang ni Hakimi dah semakin cerdik.. bila dengan mama, dia langsung tanak susu(EBM) dalam botol, nak direct jugak.. agaknya dia puas kut bila dapat direct feed..

lagi satu, dia dah tanak terbaring jer skang ni.. menjerit nak mintak diangkat..:-) bila angkat jer diam... anak mama ni.. kalau org panggil dia Hakimi sayang..... die terus senyum sampai ternganga mulut die.. heheh. soo cute la anak mama nih..

bahagia betul aku rasa.. jadi seorang ibu, dapat membesarkan Hakimi mmg sgt2 membahagiakan aku..balik keje pun tak penat bila ngadap muka anak.. mmg wonder jugak, nape tak penat sedangkan aku banyak menapak skang ni... tp, its true.. siap bleh basuh baju, sidai baju n lipat baju lagi..

No comments:

Post a Comment