Pages

Tuesday, September 27, 2011

Steam it!! by Tupperware



kecik semetit.. tu la perkataan yang keluar dari mulut aku bila tgk pengukus tupperware ni.. hihi.. tetapi disebabkan keinginan aku nak mengukus2, aku redah jugak beli steam it nih.. hehe.. eventho dia sgt kecil, sekurang2 nya dia jadi pengganti periuk kukus aku yang dah berkecai tudungnya tu.. uhuks..

aku dah penah kukus kek pisang dalam nih.. mmg sgt terbaek lah.. kek pisang pon gebusss jer.. okey jugak kan? berbaloi2 walaupon kecik...banyak lagi plan aku nak ngukus nih.. tapi tggu mood..

sesape ade any best recipe yang melibatkan kukus mengukus, bleh share??

4 comments:

  1. kukus mengukusla food utk kimi..can what..hehhee~

    ReplyDelete
  2. kecik semetit...besar mana keciknye tu ieta?

    ReplyDelete
  3. Waida...mmg pnh guna utk steam mknn kimi...best2

    ReplyDelete
  4. Diyana..kecik besaq pinggan mkn tu ja..kecik sgt...

    ReplyDelete