Pages

Tuesday, November 15, 2011

Hakimi jatuh & terhantuk!!

balik jer dari keje, aku lapar sangat2.. tgh drive, mmg terbayang2 dah nasik lemak lori depan kedai runcit tu.. humm, sedapnyer la kan kalau sampai2 rumah bleh bukak bungkusan nasik lemak dan NGAP! mengenyangkan perut..

tapi, bila sampai jer kat depan kedai runcit tu... uwaa, kedai tu tutup..!! aduh.. kuciwa..kuciwa..dgn hampa, aku drive terus balik umah.. sesampai kat parking, aku ajak suami aku gi makan...huhu.. so, kami tiga beranak gi makan..

makan dalam keadaan lapar mmg lah sgt nikmat!!!..

pas makan, bergegas balik sbb nak tgk citer TENTANG DHIA kat tv..! santai punya santai tgk tv. then, dengar bunyi GEDEBUK dan hakimi menangis.. uwa.. alamak.. anak aku jatuh.. sian dia.. bila aku amik hakimi dan peluk dia, dia masih menangis, dan muntah..!! ya Allah, hati aku gusar sgt2.. nape la aku lalai sgt ni.. lepas nyusukan dia, Hakimi nmpak lebih tenang, dan tangisan dia dah reda..!.. aku pon belek2 kepala dia to ensure dia OK, alhamdulillah, takde lebam, tak de bengkak... tapi, hati masih risau takut effect bahagian dalam..! since malam tadi, aku tgk Hakimi takde apa2.. mungkin dia terkejut..

Hakimi, maafkan mama.. mama lalai..!! sibuk besarkan citer TV tu lagi dr jaga anak mama.. mama mintak maaf sayang..!!mama janji mama akan jaga Hakimi dengan lebih baik...

2 comments:

  1. kalau anak terjatuh dan kena kepala,cepat2 amik ice pack yg kita guna utk simpan susu tu,lekapkan kat kepala dia..insyaAllah lebam takde,benjol pun takde..

    ReplyDelete
  2. thanks for the info waida.. tatau pon sbelum nih...

    ReplyDelete