Pages

Thursday, December 8, 2011

bila sesuatu yang dirancang x menjadi...

Itu lah yang bleh aku kata bila nak sebut pasal planning jalan2 cuti malaysia yang baik punya aku plan tu hari...semua pon x menjadi...

Sebabnya, suami aku tak mendapat cuti selama aku....so segala program terpaksa dibatalkan....tp, aku akur bhw ini lah yg dikatakan, kita hanya merancang.....tapi Allah yg menentukan....mungkin di lain ketika aku masih ada waktu untuk plan aku...

ada jugak plan nak gi Gunung Jerai.. tapi petang ahad tu hujan plak.. cancellled lagi..!! Kakzu ade ajak g hari senin pagi.. tapi, aku dah nak gerak balik KL pagi tu..so, ta jadi jugak..

Cuma, pada hari sabtu, aku sempat jugak melawat twins sahabat aku di Kulim..sungguh aku gembira bila dapat jumpa kwn aku ni...dgn kehadiran Dhia Qaisara dan Dhia Qistina, kegembiraan jelas terpancar di riak wajah shbtku...Tahniah Wan...Aku tumpang gmbira!!!

Sorg lg sahabat yg aku dpt jumpa ms balik kg tu hari ----;Along Llyza..dia plk sdg sarat memgandung anak ke 3.anak ke 2 along sebaya hakimi..cuma tua 3 hari shj..Anak along dah pndai berdiri dah...<aku nak letak picture.. tapi, pic masih ada dalam DSLR jaja.. huhu..mlas tul nak tranper gmabr..>

Ni lah entry review cuti2 yg x mnjadi..uwaaa...x best...!!!

Next entry nk wat entry pasal kakzu's wedding celebration plak...

Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment