Pages

Tuesday, December 20, 2011

Happy 2nd Anniversary Izam & Nita!! & SWEET TREE, AMPANG

Pejam celik pejam celik, ketemu jua 19 Disember 2011 ni.. makanya ketemu jua hari ulangtahun perkahwinan ku yang ke 2 tahun.. humm, kalau bebudak yang 2 tahun ni, kire macam masih belum cukup matang la kan.. same goes to my wedding.. belum cukup matang.. walaupon camana pon, aku dan suami tetap berusaha ke arah kebahagiaan keluarga kecil kami..

banyak jugak peristiwa2 manis, peristiwa getir yang kami dah lalui sepanjang 2 tahun hidup sebumbung.. bergaduh suami isteri, bermasam muka, merajuk mmg ada dalam rumahtangga kami, tapi bagiku itu adalah asam garam sebuah rumah tangga.. huhu. hidup suami isteri ni, rajuk dan tak puas hati ni jangan dibiarkan berpanjangan.. teruk jadinya nanti... jgn disimpan dendam didalam hati.. bertolak ansur dan saling memaafkan adalah yang terbaik.. give and take la orang kata...

Hari2 berlalu, tidak terkurang sekelumit CINTA aku utk suami aku.. yang pasti, deep in my heart my love is always grows for HIM.. Abang, I Love You more and more everydays, every hours, every minutes, and every seconds!!

utk tahun ni..xde candle light dinner..xde trip macam last year.. Small celebration jer la.. so kitaorang just gi dinner kat SWEET TREE, Ampang...ni kitorang gi skali ngan my sis with her hubby and my youngest sis which minat sangat ngan KOREA...  nice and beautiful place.. so layankan gambar jer la..(*bleh tak guna occasion ni utk my anniversary celebration??hahah..)
pening nak pilih menu.. **tak paham bahse korea

disebalik bunge2..

three of us.!

my sweet sister and BIL

kitorang lagi..!!

Fly fly fly Hakimi...*geram jer dia kat aeroplane tu

tgk!! sweet kan kakak aku..!! *21weeks preggy women..

hope this small occasion will become a best moment in 2nd year anniversary.!

toilet yang sanntekkk!!

see, suami aku yang sangat suka amik gmbar disebalik bunge2..

makanan aku n makanan Milah..(aku dah tak ingat nama makanan aku)

tgk, punya la nak bagi hakimi tgk kamera!!

JUEHANITA, JAMILAH AINI, & JUELIANA
yg sulung dan yang bongsu.. dan aku yang 2nd dan terbukti kekecilan aku..
Milah, Kak cik SYOMEL kan??ahaks.!

2 comments:

  1. wek..see..
    yg palig comel mestilah Milah..
    muka Anak Dara gituu..hehe:)

    ReplyDelete
  2. hak hak hak.. konon suwit 15th la ekk..
    tapi kakcik mak dara yang tecik tomey macam anak dara.. hak hak hak..

    ReplyDelete