Pages

Tuesday, December 13, 2011

Happy Birthday Papa..!!!

7 Disember 2011 - genap usia suamiku 30 tahun..humm ni lah date yg x abis2 dia claim dia muda dari aku...huhuhu...hanya ka sebulan ja muda...cet..!!huhuh...

Dari November aku pening pikir nk bagi hadiah apa...sampai la bila tiba hari kejadian, the first hadiah is wishing him Happy Birthday...huhuh..pastu aku belikan sebijik kek utk sama2 makan satu family..huhu + plak ada Jamilah kat umah..!! Kira small celebration jer lah...

Pastu kat opis k.ana ada jual perfume tester..so apa lg grab jer lah utk hadiah bzzday suamiku nan tercinta..wangi giler perfume tuh.....kire tu adiah skali dgn anniversary aku yg tak lm lagi nih..uwaa giler kedekut 2 dalam 1...*jimat senar nya..kahkahkah!!!

Anyway, wishing you happy birthday my beloved husband..and i love you forever n ever...and only you in my heart..n also in my life...mmmuuaahh..*walaupon dia x bc blog aku n taktau kewujudan blog aku ni...huhuh...

Published with Blogger-droid v2.0.1

2 comments:

  1. wah...birthday hubby dkt dgn u guys nye anniversary eks...leh sambut skali

    ReplyDelete
  2. heheh.. birthday dia on 7th our anniversary on 19th.. kira sama bulan lah.. haahaha..

    ReplyDelete