Pages

Tuesday, December 27, 2011

Sakit Tekak dan batuk pon bermula..

hari ahad tu hari, aku kurang minum air..then. bila petang tu, tekak aku dah sakit..

hari senin, aku dah start sakit kepala.. deng..! telah panadol 2 bijik, tido..tapi tak lega pon. still badan rasa lemah.. dush.. sangat letih rase..!! kul 12 gak tido sbb kul 10.45 sampai dr umah adik ku jaja.. saja gi jadi tukang masak kat dia kejap.. sian dia tgh pantang.. mana lagi kemas2 barang Hakimi utk ke umah maktok esoknya..

hari selasa ni.. which is today.. badan menggigil.. terlambat gi opis.. pastu, batok dah start.. otw ke opis, penyebab ketidak sihatan aku ni menjengahkan diri.. oo.. i know why.. so, takde la rasa pelik lagi...


gmbar ihsan dr gugle.!

nampaknya ni last aku tak sihat tahun nih.. mmg tahun 2011 ni aku asyik tak sihat.. hopefully 2012 ni aku akan lebih sihat..!! Aminn..

1 comment:

  1. badan dh bg signal soh mc laa tu hehe... get well soon

    ReplyDelete