Pages

Tuesday, January 3, 2012

2012 - another year.. another day.. another wish..

dah 3 January 2012..

baru aku terhegeh2 nak type entry nih... bukan apa.. aku bila kat umah, mmg susah betul nak menaip entry.. walhal, banyak jer aku nak kongsi kat blog nih.. isk...ntah la,. bila kat rumah, aku rasa macam tak sempat.. mana tanggungjawab nak jaga Hakimi.. mana tanggung jawab nak kemas umah.. mana tanggung jawab nak kerah mesin basuh basuh baju.. mana nak sidai.. mana nak lipat lagi.. see, banyak sgt keja sampai tak sempat nak menaip entry kat blog..

opps.. merepek meraban plak.. sebelum tu, aku nak wish, SELAMAT TAHUN BARU 2012 kat semua reader blog aku..

tahun 2011 aku tinggalkan dengan demam dipenghujung tahun.. sampaikan first day of January pon, masih bersisa domam aku nih.. sadis betul..

setiap tahun baru, mesti ade wish baru.. wish last year dah tercapai ke belum? aku rasa macam dah banyak jugak wish aku last year yang aku dah capai..cuma utk tahun ni, aku wish nak ade rumah baru..besar sgt aku rasa impian aku nih dan aku tetap rasa masih samar2 untuk mencapai hajat nan satu tu..ntah la akan tercapai ke tidak.. aku tanak letak high hope kat satu2 nya impian 2012 aku tu.. tgk la. ade rezeki aku, ade la.. takde, ape boleh buat..

** next entry aku nak cuba post entry recap 2011.. ingat2 lupa dah..

No comments:

Post a Comment