Pages

Monday, January 30, 2012

Awan Nano dinobatkan Juara Lagu 2011

aku pon macam org2 lain jugak.. mengadap la juara lagu tu malam td.. dalam hati aku, rasa macam 3 suara leh menang.. tapi dapat nomot 2 plak.. tak pa la.. at least sumthing than nothing....

bila dinobatkan hafiz menang vokal terbaik, aku mmg rasa dia layak.. sebabnya, bulu roma aku berdiri tu masa dia nyanyi lagu tu.. org lain aku tak plak rasa gitu..

bila dinobatkan juara lagu plak, n lagu tu adalah hasil nukilan M.Nasir, aku tak heran la kepuitisan lagu tu.. sebab sifoo kan.. anyway, tahniah M.Nasir, and also Tahniah Hafiz..

sempoi giler.. terbaik la hafiz...

Layan kan lirik Awan Nano...

Awan Nano

Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu
Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu
Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu
 
Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu

Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu
 
Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
 
Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


** dalam hidup aku, siapa awan nano ku??.. my family of coz.. and also my love..

No comments:

Post a Comment