Pages

Thursday, February 9, 2012

Hakimi Gunting Rambut..


Lama dah aku tak gunting rambut hakimi.. aku ni teringin nak anak aku rambut cam ni.. Mushroom Haircut.. memandangkan rambut dia yang lebat, dan mmg menjunam ke bawah, aku rasa boleh jadi ni rambut hakimi kalau nak wat style mushroom ni.. cute kan, konon macam anak omputih.. walaupun tak berapa putih..

Tapi disebabkan rentetan Hakimi ni asyik demam jer, ramai dah yang bising suh potong rambut hakimi.. semalam, papa pon gunting la rambut hakimi.. memula mmg behave,.. tapi bila dah miang, dah start tanak duduk diam.. ehhehe.. macam2 bagi suh main.. siap asam keping pon amik bagi jugak.. senyap la dalam 5 minit...:-)

Ni beberapa hari sebelum gunting rambut

ni dalam process.. pakai sarung bantal sbb tanak bagi dia miang

dah start tanak duk diam


Siapp..!!


Ada beza tak??

No comments:

Post a Comment