Pages

Friday, March 9, 2012

Abah Zabidi & Mak Chik Mas gi Umrah



Panggilan hajiiii.. telah tiba lagiii.... ehh salah lagu.. bukan panggilan haji.. ni panggilan Umrah ...

kali ni Abah in Law aku n Mak in Law.. camana aku nak citer ekk, aku ada 2 Mak In Law.. sorang Mak Tiri In Law.. tapi aku tanak bezakan, tpi bleh aku tulis MtIL takut orang kompius plakkan...

AiL n MtiL bertolak from Seri Iskandar Perak dengan bas.. ikut rombongan.. aku tak berapa nak ingat travel agency yang Abah gi ni.. al mubarak kot kalau tak salah aku...diorang bertolak kul 11 pagi from Seri Iskandar, n sampai di KLIA kul 5 camtu.. kitorang kul 5 baru bertolak dr Key Ell..so dalam kul 6 baru sampai KLIA. aku amik cuti,,, sbbnya Abah nak jumpe cucu2 dia sebelum gi...so, aku nak bawak la bawak Hakimi gi jumpa Abah..


Ni gmbar baru kitorang sampai..

Hakimi n my MtiL (Mak Chik)


Hakimi n my AiL~~ sowwy aku tatau nak rotate camana kat blogspot ni

 
Tgk la Hakimi.. ligat merangkak dikala usia dah 1thn 2 bulan.. masih tak bley jalan...

lambaian dari abah n mcik sebelum naik aerotrain...




Ni lah antara barisan Adik Badik In Law aku yang hadir hantar abah..
Dari Kiri :- Idam, Hakimi, Aku, Farish, Abg Faren, Kak Kodi, Rina, Dila, Mamat, Mak, Rafiq, Baie, Raisya, Dayah, Zafran, Keloi.
Yang takde dalam gambar :- Kiah(Tukang Tangkap Gambar) & Family Yong & Family Nyah (both family tak hadir atas masalah masing2)
 
Semoga Abah dan MakChik mendapat umrah yang sempurna.. InsyaAllahh...

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment