Pages

Saturday, May 5, 2012

Perkembangan Bisness kecil kecilan ku..

alhamdulillah.. dah sebulan dah aku wat bzns ni...


so far, alhamdulillah.. aku masih menerima order.. kdang2 sampai tak menang tangan.. kadang2 tak banyak pon.. tapi, cukup la habuan aku menambahkan duit sampingan aku dan untuk kesenangan Hakimi...


nak kata untung banyak tu, tak la jugak.. boleh la.. ada la sikit2... sambil aku berniaga, niat aku nak sedekah..aku mmg tak ambil untung gegila... :-)...


aku harap org happy makan Spicy Cornflake & Popia Suci Dalam Debu aku, itu sudah cukup bagi aku.


aku juga nak ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada kawan2 baik yang dah lama kenal, or yg baru kenal yang sudi beli barang dagangan aku... terima kasih banyak2 support bzns kecik aku nih..


kepada sesiapa yang nak order nak merasa or nak repeat order, aku sangat2 mengalu-alukan tempahan dari anda semua... :-)

No comments:

Post a Comment