Pages

Thursday, August 9, 2012

Again.. Hutang Entry!!

lamanya aku tak jenguk blog aku ni.. bersawang seyy... banyak benda jugak yang aku nak jot kat sini.. tapi aku masih bertangguh nak buat..

sibuk bebenor.. .. ngan odit la.. ngan keje2 azali.. dan dengan kesihatan aku.. kesihatan Hakimi.. mcam2 la punya masalah...

Antara entry2 aku yang masih tertangguh.. :-

1. Cuti2 Bandung..!
2. Hakimi tak sihat && Hakimi dah bersunatt..
3. Hakimi nak dapat adik...
4. Persiapan Raya..serba sederhana...


ntah bila aku nak mengarang pon tatau.. tapi akan ku cuba jugak.. insyaAllah...

2 comments:

  1. nak entry bandung..hehe..dulu errah terpaksa cancel trip ke sana sbb skit..nth bila la dpt g lg..

    ReplyDelete
  2. errah.. insyaAllah.. nak mengarang ni.. tapi, tak nyenyempat...

    ReplyDelete