Pages

Monday, August 27, 2012

Aidil Fitri 2012 Preparation

Sebelum aku teruskan dengan hutang2 entry aku sperti entry yang sebelumnya, aku just nak kongsi sedikit sebanyak pasal mood Aidilfitri tahun ni...camana persiapan aku..? cukuplah kalau aku kata, aku mmg berala kadar jer dalam persiapan raya.. baju raya aku sepasang jer.. sepasang lagi aku dah lama antar kat tailor.. tapi, ni baru amik.. so, selamat aku boleh jadikan sebagai baju raya jugak.. utk Idam, sama la cam aku.. baju melayu n sehelai 2 kemeja buat jalan2..yang lain2 pakai jer baju lama2..


Utk Hakimi yang penting.. dia lah yang paling banyak baju raya.. sbb aku mmg jarang beli baju kat dia.. sbb Hakimi ni kecik molek.. lambat membesar.. umur sekarang dah 1 tahun 7 bulan, buat still boleh pakai baju or suar yang untuk age 6-12yo..so, biar lah baju raya dia aku beli yang okey sket...

Tmpt shopping raya tahun ni jauh ooo.. ahaks.. konon nak shopping raya di Bandung.. tapi, ala.. tak de maknanya,,susah betul nak cari baju saiz Hakimi di sna.. semua tak berkenan di mata aku.. bukan mata aku jer.. mata idam sekali.. susah kan..? tu yang aku jd frust gi sana..


balik sini, berbekal duit yang masih berbaki masa shopping kat Bandung, aku pi shopping kat Sogo masa Sogo Sale.. hehe,.masa tu belum puasa lagi.. strategy aku mmg aku tanak shopping masa bulan puasa....Alhamdulillah hajat nak shopping before puasa tercapai.. tetapi, kena jugak gi beli baju ganti Hakimi kat situ masa bulan puasa... sebabnya masa basuh salah satu t-shirt hakimi, kolar dia turun color plak.. frust betul aku...dah la baju tu color putih..

Ni la antara baju raya hakimi






No comments:

Post a Comment