Pages

Thursday, December 6, 2012

tragedy pagi tadi

Tayar pancit otw gi opis..gagah jugak jalan sampai rnr sri kembangan MEX hiway..

Mak buyung macam aku ni mmg tak kuasa la kan nak jek keta n tukar tayar..mmg aku tak penah buat pon seumur hidup..

Aku pon call helpline MEX Hiway - dalam masa 15minit diorg sampai - tukar tayar dalam masa 5 minit ja..mmg cekap...

Time kasih yincik peronda MEX Hiway...

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 comments:

  1. Haa... Aku pernah gak jadi. Masa on the way balik dari bagi ceramah teknik menjawab Bio. Dahlah masuk dalam Felda. Jenuh kiri kanan kelapa sawit ja. So mcm hang la, gagah gak jalan sampai jumpa pekan kecik. Nasib ada kedai tayar. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg cuak weyh.. tambah2 mengenangkan zaman sekarang2 ni banyak sgt org tak berapa nak baik.. aku takut...

      Delete
    2. betui la.. kadang-kadang tow truck pun dah takleh percaya.. mujoq la hang ok... alhamdulillah..

      Delete