Pages

Tuesday, February 11, 2014

POST Operation

selepas operation dalam kul 12.00 zikri menangis jer.. ... sbb nya dia lapar.. tapi, aku dinasihatkan jgn bagi dia minum lagi.. takut dia muntah.. so aku bersabar.. walau luluh hati aku tgk dia menangis..

tak tahan aku, kul 12.45 aku dah bg dia susu...

menangis jer.. lepas bagi minum susu. tidor atas bahu aku jer..
 
baru boleh letak..sbb aku nak solat
 
selimut ngan BVSM
 
mama ngilu
 
 
keesokan harinya
 
Nampak dah sihat
 
tido nak tggu discharge
 
main cut cak ngan mama
 
dah bukak pelekat yg luar..hari ke 4
 
hari kenduri rumah opah hari ke 6
 
follow up check up hari ke 10

3 comments:

  1. Sis anak saya pun disahlan ada thyrogLossac cycst tp doktor kerajaan bg tempoh 6 bulan untuk cek up lgi sekali, takot nak tgk surgery -nanti dia buang akan cut hyoid kan ? Anak akak boleh bercakap dengan okay tak?

    ReplyDelete
  2. Cik Limau Nipis.. Jgn risau.. Operation Thyroglossal Cyst tak mengganggu peti suara pesakit.. alhamdulillahh.. kuat jer suara dia sekarang ni.. hehhehehe... :-)

    ReplyDelete
  3. Salam..anak sy pun sama mcm ank puan.risau sgt2.esk appoinment lg kt hosp. Cuma sy nk thu,puan bt operation ni guna duit sndri / insurans / panel?sbb my doc said takut insurans x cover.tq.

    ReplyDelete