Pages

Tuesday, February 11, 2014

Thyroglossal Cyst - My final Decision - Operation!!!

setelah sekian lama aku pening kepala, finally aku ngan idam buat keputusan utk operate jugak..

sebab pertama, aku takut its getting worth..

sebab kedua, aku tanak nanti aku nyesal kemudian hari...

sebab ketiga, aku rasa kalau dia operate now, healing process dia akan lebih cepat..

layankan gambar2 buat seketika....

malam masuk ward. - macam serah diri la time ni

berkampung di Ampang Puteri

Mama senyum dalam terpaksa

adik yang cheeky..

Adik lepas mandi.. ready nak gi OT Room
 
di puasa since kul 10 malam.. kesian dia..

Kat OT Room.. kali ni papa plak masuk dalam bilik OT (sampai time bius)
 

papa dukung 2 2
 
bila dah masuk ke OT room, mmg mama gelisah.. sejam pertama okey lagi.. jam kedua adalah masa yang paling mama resah.. bila nurse panggil cakap dah siap, baru rasa lega yang amat... tapi, dia menangis jer la..

selepas operation

No comments:

Post a Comment