Pages

Tuesday, February 11, 2014

Thyroglossal cyst (Part 3) - Alternative treatment.

**Setelah sekian lama, aku nak continue gak citer thyroglossal cyst anak aku ni.. hehe..

Sebagai seorang ibu, aku tak sanggup nak tgk anak aku kena operate leher..

Sedaya mampu, aku cuba gak cari rawatan alternative.

Start dengan operation secara batin - di sentul.. 5 kali gak aku gi, tapi, tak nampak perubahan.. masih ade jer ketul tu..


gambar semasa rawatan


then, atas khidmat nasihat seorang kakak, dia suh aku cuba satu krim bio-ever krim from Hai-O.. pon aku cuba.. walaupun krim tu mahai sropa jin..!janji cyst anak aku kecut... dari hari ke sehari, sama gak ketulan tu.....

 Krim Bio Ever




pastu, aku juga cuba jugak rawatan di Darussyifa...

Walaupun, tak nampak kesan, tapi, aku bersyukur sangat dtg ke sini, sbb dgn tak disangka, dapat Zikri bertemu dan berubat dengan Dato' Dr Harun Din.
Seolah-olah, Allah permudahkan jalan utk berjumpa ngan Dato' Dr Harun Din.. sonok nya tgk zikri di dukung.. dicium ngan tok guru...

 
 
aku letak beberapa gamabr.. tapi, gamabr ngan Dato' Dr Harun Din, tak boleh amik..

1 comment:

  1. Assalamualaikum. Boleh saya tahu perkembangan rawatan thyroglossal cyst anak puan. Kerana anak saya juga disahkan ada thyroglossal cyst. Belum decide sama ada nak operate atau tak kerana saya juga mencari rawatan alternatif. Terima kasih

    ReplyDelete